دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۱۹:۲۳

تصویب موافقتنامه حمل و نقل دریایی ایران و کره در مجلس

باشگاه خبری فراساحل: لایحه موافقتنامه حمل و نقل دریایی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره که پیش از این در تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ توسط دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و همتای کره ای ایشان امضا ‌شده بود در تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ در مجلس شورای اسلامی کشورمان تصویب گردید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی‌ سازمان بنادر و دریانوردی، مهندس اسلامی، معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی ضمن اشاره به پیگیری‌هایی که توسط این سازمان جهت تصویب موافقتنامه مذکور در مجلس شورای اسلامی انجام شده است، اعلام نمود توسعه و تسهیل حمل و نقل دریایی، تشکیل کارگروه مشترک همکاری در زمینه‌های بندری و دریایی، حفاظت از محیط زیست دریایی، به رسمیت شناختن مدارک خدمه کشتی‌های دو طرف و حمایت از توسعه حمل و نقل دریایی فی‌مابین دو کشور از جمله موضوعاتی است که در موافقتنامه امضاء شده مورد تاکید طرفین قرار گرفته است.

وی همچنین خاطر نشان ساخت که در جریان سفر "پارک گنون هی" رئیس جمهور سابق کره جنوبی به تهران، تعداد ۱۹ سند همکاری به امضای طرفین رسید که موافقتنامه حمل و نقل دریایی و یادداشت تفاهم همکاری توسعه بنادر دو کشور از جمله اسنادی بود که در بخش بندری و دریایی امضا شد. بر این اساس و منطبق با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط اداره کل تعرفه و توافقنامه‌های این سازمان، نقشه راه توسعه همکاری‌های فیمابین در زمینه توسعه و تقویت همکاری‌ها و مناسبات فنی میان دو کشور در حال برنامه ریزی و اجرا می‌باشد.



  کد خبر : 3716
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :